5/29/2013

29/5

Tak a nálada opadává.

28/5
6:00 - ovesná kaše s kiwi, burákovým máslem, domácí taštička s pudimkem
9:30 - domácí slané tyčinky (asi 3-4)
12:25 - třešňová musli tyčinka
16:00 - těstoviny se špenátem, zmrzlý straciatelový tvaroh
19:00 - cherry rajčátka, vícezrný chleba
pití: 3l vody, 0,7 zelený čaj
pohyb: plank 1m30s, běh 15min, atletická abeceda, 10x sprint 10m+3 kliky+sprint 10m

29/5
5:30 - banánová ovesná kaše, lžíce burákového másla
9:30 - jahodová musli tyčinka
12:30 - brusinkový musli tyčinka
15:30 - kefírové mléko
16:20 - brambory, cherry rajčátka, trocha sýru eidam
17:20 - cherry rajčátka
pití: 3l vody, 0,7l zelený čaj
pohyb: 8min. abs, plank 1m40s, 130squatů

Poslední dva dny mi není nijak hej. Ve škole sedím sedm hodin zbytečně. Nemám do čeho píchnout a nejhorší je, že mám čas na přemýšlení. Když se nám učitelka snažila domluvit u vedení aby jsme mohli jít o dvě hodiny dřív domů tak to nešlo a ještě si udělala zle. Nechápu jak někdo tak arogantní, neempatickej může učit na zdrávce a dělat tam vedoucí odborného vyučování. Naše učitelka je hrozný zlatíčko a rozbrečela se tam. Jo ty hodný lidi to mají těžký a vsadím se, že tý svini se bude spát nejlíp. A pak si člověk říká buď milý na své okolí - jde to vůbec? Včera mě celý den bolelo bříško - tak nějak se mi v oblasti pupíku divně vlnilo a bolelo to. Dnes se k tomu ještě přidala hlava. Trénink jsem vynechala, stejně bych byla nepoužitelná. Doma si odcvičím a půjdu spát asi kolem osmý, zítra vstávám na ranní ve čtyři. Taky jsem se byla podívat na ústní maturity z češtiny a říkám si, že jestli zvládnu přečíst všech 20 knížek tak to udělám. Včera jsem se neozvala protože by jste poslouchaly moje nasraný, pesimistický kecy, který určitě číst nechcete. Dneska na tom s náladou nejsem líp což většinou koresponduje s jídlem, ale držím se. Zítra začínám cvičit s Jill a to Ripped in 30. Oba jídelníčky mi přijdou nenažraný, ale štve mě, že já už na svůj úsudek ohledně jídla nemůžu dát
Co musím vyzkoušet - avokádový pudink.

4 komentáře:

  1. jídelníčky rozhodně nejsou nenažraný, konečně vypadají trošku k světu!:) o té gastroskopii už jsem byla informovaná a dokonce jsem už i dostala číslo, ať se objednám.. ale chtěla jsem se tě zeptat. ty pokračuješ na vysokou na medicínu? děláš přijímačky z fyziky?

    OdpovědětVymazat
  2. Jídelníčky se mi líbí :)
    ten puding bych taky zkusila, ale bez tý čoko teda :D a ve škole- taky si říkám- SMILE !! a přitom bych nejradši všem urazila hlavu :P

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to hezké prosimtě!!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, čím dál více blogů se stěhuje na blogspot. I já :) Super jídelníček. Co já bych za takový dala :) Já sním k snídani rohlík, pak nějaký maso k obědu k večeři uvařím nějakou minutku a zazdím to kávou a čokoládou či sušenkou. Takže jídelníček máš ty úplně boží :)
    PS: nechceš spřátelit? :)

    OdpovědětVymazat